Prowadzenie interesów z ludźmi jest zawsze stresujące, ponieważ spotyka się wielu klientów. Niestety, niektórzy z nich potrafią być bardzo niegrzeczni i bardzo skutecznie utrudniać pracę.
W sieci niedawno pojawił się list od pracownika znanej sieci drogerii opisujący, jak niektórzy klienci zachowywali się podczas zakupów. Kobieta opowiedziała, że wiele osób lekceważy to, że pracownicy mają pewne obowiązki, które muszą realizować i chcą, by byli traktowani inaczej niż reszta klientów.
Dodatkowo, niektórzy z nich starają się wykorzystać nieuwagę pracowników i usiłują ukraść niektóre produkty znajdujące się na półkach, co ma miejsce praktycznie codziennie. Zdaniem kobiety, najgorzej jest jednak, gdy pracownicy starają się wytłumaczyć klientowi, że ten nie ma racji, co bardzo często doprowadza do tego, że taka osoba wpada w szał i może stać się naprawdę groźna. Niestety, pracownicy jedyne co mogą zrobić w takich sytuacjach to zachować spokój.