w

Katarzyna pracuje na kasie w supermarkecie. Mówi które zachowania klientów najbardziej ją denerwują.

Kilka dni temu, w sieci pojawił się wywiad z kobietą, która pracuje jako kasjerka w jednym ze sklepów popularnej sieci supermarketów. Postanowiła skorzystać z okazji i z pomocą dziennikarzy przekazać anonimowo kilka słów do klientów, których obsługuje. Kobieta w wywiadzie wyznała, które zachowania najbardziej denerwują ją oraz inne kasjerki.

Jak się okazuje, najczęstszą rzeczą, która zwyczajnie sprawia przykrość osobom pracującym na kasach jest brak kultury u klientów. Ci bardzo często nie mają szacunku do kasjerów i kasjerek, traktując ich z pogardą. Jak twierdzi kobieta, z którą przeprowadzono wywiad, wielu klientów już przy kasie decyduje się, na pozostawienie jednego z wybranych produktów.

kasjerka

Najczęściej wynika to z faktu, że klienci zwyczajnie nie sprawdzają ceny danego przedmiotu, a gdy przychodzi moment zapłaty, dowiadują się ile faktycznie kosztuje wybrany przez nich produkt i rezygnują z jego kupna, pozostawiając go przy kasie. Niestety, to tylko jedne z bardzo wielu zachowań klientów, które bardzo denerwują i utrudniają pracę kasjerów i kasjerek. Kobieta, która wzięła udział w wywiadzie ma jednak nadzieję, że jej słowa trawią do klientów, którzy zmienią choć trochę swoje zachowanie.