11-letnia Mikaila Ulmer pochodząca z Austin w Teksasie doskonale wie, jak prowadzić biznes. Wszystko zaczęło się od zwyczajnego użądlenia pszczoły. Gdy miała 4 lata, dziewczynka w ciągu kilku dni została dwukrotnie użądlona, przez co zaczęła bać się tych zwierząt.
W przezwyciężeniu strachu pomogła jej matka, wraz z którą zaczęła oglądać filmy na temat pszczół. Jak się wkrótce okazało, terapia a przyniosła bardzo dobre skutki, ponieważ dziewczynka zafascynowała się tymi owadami. Kiedy 11-latka zdała sobie sprawę z zagrożenia ich wyginięciem, postanowiła działać na ich rzecz.
Przypomniała sobie wtedy o przepisie na lemoniadę, stworzonym przez jej prababcię, w którym zamiast cukru należy użyć miodu. Dziewczynka swój pomysł zaczęła rozwijać stopniowo, początkowo lemoniadę sprzedając na straganie przed domem. Część uzyskanych w ten sposób dochodów przekazywała organizacjom badającym pszczoły.
Jej lemoniada stała się tak popularna, że dostępna jest teraz w 55 sklepach na terenie całych Stanów Zjednoczonych, a z jej sprzedaży zarobiła już ponad 11 milionów dolarów. Miejmy nadzieję, że coraz więcej dorosłych pójdzie w ślady 11-latki i będzie podejmować działania na rzecz pszczół.